ksiazka

 Jak wypromować ofertę kulturalną w Internecie, by przyciągnąć, utrzymać i zaangażować odbiorców

Jak zachęcić odbiorców, aby chcieli uczestniczyć w zajęciach tanecznych, które odbywają się w domu kultury? Jak nakłonić widzów, by przychodzili na nasze sztuki? Jak zwiększyć wpływy z biletów? Dziś odpowiedź na te pytania brzmi tak samo: zintensyfikować promocję w Internecie. Widzowie rzadziej dowiadują się o ofercie z plakatów czy ulotek, a częściej dlatego, że znajomy na Facebooku polecił im wydarzenie lub udostępnił zdjęcia z koncertu. Oto pięć kroków, dzięki którym zaplanujesz skuteczną strategię marketingową instytucji kultury w Internecie.

W następnych numerach specjalnych znajdą Państwo odpowiedzi na pytania:

Jak pisać o kulturze w internecie, aby spełnić 4 główne cele: promowanie, zapraszanie, relacjonowanie i popularyzowanie Jak zastosować w praktyce podstawy SEO w promowaniu instytucji kultury Jak przejrzyście i funkcjonalnie prowadzić: stronę internetową, blog, fanpage na Facebooku i zaistnieć w mediach społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram W jaki sposób tworzyć teksty internetowe promujące warsztaty, spotkania, konferencje organizowane przez instytucję kultury na stronie internetowej blogu lub portalu społecznościowym Jak budować zainteresowanie wokół wydarzenia na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych

Jak zawierać umowy o dzieło wraz z przeniesieniem praw autorskich

W instytucjach kultury bardzo często zawierane są umowy o dzieło wraz z przeniesieniem praw autorskich. I to nie tylko przy promowaniu oferty kulturalnej w Internecie. Warto więc sprawdzić, jak powinien wyglądać wzór poprawnie sporządzonej umowy, aby uchronić się przed błędną interpretacją jej zapisów. Pomogą nam w tym poniższe wskazówki.