Biblioteka: informacja o rozkładach ruchomego czasu pracy
Wśród 14 pracowników biblioteki, dwóch należy do Organizacji Międzyzakładowej. Aby móc wprowadzić pracownikom ruchome rozkłady czasu pracy, dyrektor biblioteki zawarł z Organizacją Międzyzakładową stosowne porozumienie w sprawie stosowania ruchomego czasu pracy. Czy w rozszerzonej informacji o warunkach zatrudnienia jaka obowiązuje od 26 kwietnia 2023 r., w punkcie mówiącym o układzie zbiorowym pracy lub innym porozumieniu zbiorowym, którym pracownik jest objęty należy wpisać informację o powyższym porozumieniu? A jeśli tak, to jak należy to zapisać w informacji dla pracownika np. „W zakładzie pracy nie obowiązuje układ zbiorowy pracy. Jest Pani/Pan objęta/y Porozumieniem zawartym w dniu 10.08.2021 r. w sprawie stosowania ruchomego czasu pracy”?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Prawo i Finanse w Kulturze
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Prawo i Finanse w Kulturze